2.11.2018

Palvelupyynnöt kirjataan Granlund Manageriin

Havaitessaan korjaustarpeen huoneistossaan vuokralaisen tulee ilmoittaa siitä vuokranantajalle. Kiireettömät vikailmoitukset tehdään palvelupyyntönä täyttämällä palvelupyyntölomake ylläpitojärjestelmän Granlund Managerin kautta osoitteessa www.granlundmanager.fi. Jotta edistetään kiinteistöhuollon keskeytymätöntä työaikaa, kiireettömien palvelupyyntöjen ilmoittamista kiinteistöhuoltoon puhelimitse pyydetään välttämään.

Kiireelliset ilmoitukset

Kiireellisissä tapauksissa ympäri vuorokauden otetaan yhteys suoraan kiinteistöhuoltoon puhelinnumeroon 0295 338 400.

Hyöty ja tuki

Vuokralainen hyötyy järjestelmän käytöstä ja kirjaamisesta, koska kirjaaja voi seurata työn edistymistä sekä jättää ja vastaanottaa työhön liittyviä viestejä.

Vuokralainen saa ylläpitojärjestelmä Granlund Managerin käyttäjätunnukset lähettämällä sähköpostilla pyynnön osoitteeseen vuokralaiset@suomenlinna.fi. Sähköpostiin kirjoitetaan nimi, osoite, puhelinnumero ja tunnuksiin liitettävä sähköpostiosoite. Tunnukset suositellaan tehtäväksi sen henkilön nimiin, joka on allekirjoittanut vuokrasopimuksen.

Tukea Granlund Managerin käyttämiseen saa myös kehittämiskoordinaattori Jenni Sundbergilta jenni.sundberg@suomenlinna.fi.

Lisätietoja:

Suomenlinnan hoitokunnan asiakaspalvelu, puh. 0295 338 430 (puhelinpalvelu arkisin klo 8-12)

Kaikki uutiset